Wykorzystaj potencjał reklamy zewnętrznej

przez | 25 maja, 2022

Branża reklamy zewnętrznej obejmuje firmy, które dostarczają reklamy na billboardach oraz firmy, które produkują, projektują i instalują je na budynkach. Reklama zewnętrzna to jeden z najszybciej rozwijających się sektorów marketingu. Marketerzy mogą reklamować swoje produkty lub usługi na wiele sposobów korzystając z reklamy zewnętrznej.

Reklama zewnętrzna – zalety

Reklama zewnętrzna ma wiele zalet – może dotrzeć do dużej liczby odbiorców we właściwym czasie, może być zauważona przez osoby w drodze do pracy lub szkoły, a także może być umieszczona w miejscach, w których ludzie mają więcej czasu na rozglądanie się.

Reklama zewnętrzna służy do zwiększania świadomości marki i poprawy sprzedaży. Reklamy zewnętrzne na przykład tablice reklamowe umieszczane w miejscach o dużym natężeniu ruchu mogą zwiększać prawdopodobieństwo mijania reklamowanej marki. Jest to medium marketingowe, które ma możliwość dotarcia do szerokiego grona odbiorców we właściwym czasie.

Reklama zewnętrzna to nie tylko billboardy

Reklama zewnętrzna jest często postrzegana jako billboard, ale można ją również znaleźć w innych formach, takich jak reklamy na środkach transportu publicznego, citylighty czy plakaty metra.